BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 29 October 2011

sambutan ulang tahun kelahiran nenda yang ke 75 tahun :)

act sambutan ni semalam .aku update arini cz ak ni pemalas sikit nak 'mengupdate' minatang ni -.-" awal pagi lagy mama dah kejut suh siapsiapp balik kampung . hee . semangat nak sambut birthday nenek .sebenarnye , sambutan ni pun lebih kurang cam kejutan jugalah cz nenek aku tatau .adek beradik sebelah abah ak ramai yg datang .meriah jugak la ...sampai je at sne ,kitorang buat dunno je ..hahaha . then bile dah prepair sume mknn at rumah acik aku , baru lah panggil nenek .hhe .then pakcik aku buat doa selamat for nenek , abah yg dah mlakukan pembedahan and for arwah atok :) lepas tu dimulakan dgn sesi "wish birthday" ..hha . bile dah semua wish , barulah kitorang mule makan .. :) yeayy !! hee .. meh dekatdekatt sikit aku nak share gambar . hha .




sesi wish dirthday :)



mama wish :)
with is ! :)

iskandar, irfan and wawan 


time ucu wish :)

menunggu semua berkumpul :) 


ucu , ipan n me :)

driver [ along ] hhe .

with ipan :)

makan time :P

0 comments: